בלוג
רוב הפוסטים נכתבו במקור בפייסבוק. או בניוזלטר שלי. כי זה הטבעי שלי. ואז הפכתי אותם לבלוג מסודר באתר.
ולמה התמונות שלי? כי תמונות ממאגר זה משעמם, לא?
החלפת איש קשר באמצע בניית האתר
מכירים את זה שעשינו חלק משמעותי מבניית האתר, ואז איש הקשר שלנו מטעם הלקוח מתחלף? בואו ננהל את האירוע הזה, גם ברמה האנושית וגם ברמה העסקית.
אפיון אתר בלייב
קבלו הצצה לתהליך אפיון אתר אמיתי :) בסרטונים הבאים מתועד תהליך אפיון אתר שעשיתי עם שיר ויצמן, בונת אתרים ויוצרת תוכן, עבור הקמת אתר חדש
מסע התמחור שלי
בעשור שבו עסקתי בבניית אתרים עברתי דרך בתפיסה שלי את תמחור המוצרים שלי. אני רוצה לתאר כאן כמה תחנות שאני זוכרת מהדרך הזאת. התחנה הראשונה
איך לקוחות בוחרים הצעת מחיר של בוני אתרים
סיימתי עכשיו פגישה עם לקוחות שהתייעצו איתי על בחירת חברה לבניית אתרים שתבנה עבורם את האתר שלהם.לפני הפגישה הם שלחו לי 3 הצעות מחיר שהם
מחשבות על תמחור
אני מאמינה שמחיר צריך להיות עשוי משני חומרים: אקסל ולב. כלומר – מצד אחד, מחיר צריך להיות מותאם לחישובים, לנתונים, להגדרות ולמדידות (שלזה אני קוראת
שיחה ראשונה עם לקוח פוטנציאלי
ובכן, הלקוח הפוטנציאלי מתקשר אלינו בפעם הראשונה (או שאנחנו מתקשרים אליו בעקבות פניה שהוא השאיר לנו באתר).מה עושים בשיחה הזאת? דבר ראשון – לשמוע על
ערוצי גדילה של בוני אתרים
זה קורה מתישהו במהלך הדרך העסקית של בוני אתרים: מגיעים לצומת גדילה. איך יודעים שמגיעים לשם? יש שתי תחושות סותרות: מצד אחד – אני מרגישה
טופס 4 לאתרים
יום אחד קמתי בבוקר ואמרתי: גם אני רוצה טופס 4!למה רק בתחום הבניין יש טופס 4? אני רוצה גם! מה זה טופס 4? טופס 4,
אם לקוח מתקשר לשאול מה קורה – סימן שטעיתי!
מכירים את זה שלקוחות מתקשרים / מסמסים "מה קורה עם הפרויקט?" כבונת אתרים, הייתי ממש מתעצבנת כשהייתי מקבלת הודעות כאלה. מזתומרת מה קורה עם הפרויקט?!