יעוץ לבוני אתרים
לפעמים סדנה או קהילה לא נותנות מענה, וצריך יעוץ אישי, ספציפי וממוקד.
מה אני מביאה איתי ליעוץ האישי לבוני אתרים?
- את הניסיון המאד (מאד) רחב שיש לי בעולם בניית האתרים, בעיקר בניהול שלו.
- את היכולת שלי להבין סיטואציות במהירות, למפות אותן, לשרטט להן מסלולים לפתרונות, ואז להוריד את הפתרונות לרמת התכנית המעשית.
באלו סיטואציות אני יכולה לעזור?
יעוץ פרויקט תקוע
נתקעתם בפרויקט וצריך להכין לו תכנית חילוץ? עשיתם טעות בתמחור (או בהגדרת גבולות הפרויקט) וצריך לפתור את הפלונטר? זו המומחיות שלי. בואו נבין מה קרה שם ומה אפשר לעשות עכשיו.
יעוץ צומת גדילה
בשעה טובה, הגעתם לשלב שיש לכם מלא פרויקטים ואתם לא עומדים בזה? מתלבטים באיזו צורה לגדול? קודם כל – כתבתי על זה פוסט, מוזמנים להציץ. ואם בא לכם לצרף אותי לצוות החשיבה שלכם – בואו נבין יחד מה הסיפור שלכם ואיזה ערוץ גדילה מתאים לכם ויעבוד לכם הכי טוב, ואיך תכל'ס מוציאים את זה לפועל (תוך כדי שאתם עמוסים בטירוף, אני יודעת…)
זיהוי כשלים בתהליכי עבודה
אם הכל מושלם אצלכם אז השירות הזה הוא לא בשבילכם :) אבל אם יש לכם תחושה שיש לכם איזשהו כשל בתהליך העבודה, כשל שגורם לכם להרוויח פחות כסף ממה שאתם יכולים להרוויח – בואו. נחפור לעומק לתוך תהליכי העבודה שלכם (תסמכו עלי – אני יודעת לחפור), נמצא את החור שדרכו דולפים המים, ונכין תכנית עבודה איך לסתום אותו. תכנית עבודה שיורדת עד הפרטים הכי קטנים – כזאת שלא תשאיר לכם שום אפשרות לחזור על הכשל הזה שוב.
סטודיואים לבניית אתרים – תהליכי עבודה
קודם כל, תודה לשלושת הסטודיואים שפנו אלי מיוזמתם וביקשו את היעוץ הזה. מהם נולד בכלל הרעיון של היעוץ שלי :)
אז קודם כל, למה סטודיואים קיבלו כאן סעיף מיוחד משלהם? כי סטודיו זה יצור שונה מבונה אתרים עצמאי. זאת מערכת אחרת, חשיבה אחרת, אתגרים אחרים, ניהול אחר. בין השנים 2014 ל-2020 היה לי סטודיו כזה, עם מחזור של כמה מיליונים בשנה ובערך 8 עובדים (תלוי תקופה). אז אני יכולה לחסוך לכם המון התלבטויות בתכנון תהליכי העבודה של הסטודיו. וחשוב לי שתדעו שאני לא אציע לכם פשוט "לשכפל" את מה שאני עשיתי אצלי – כי אתם כנראה אנשים שונים ממני. יחד "נתפור" את מה שמתאים ונכון לכם, תוך הסתמכות על בסיס הידע שלכם ושלי.
הזהות שלי כבונת אתרים
הו. הגענו לאחד הסעיפים הכי אהובים עלי. נתחיל מזה שאני אוהבת מאד שלעסק, גם קטן, יש אופי. זהות יחודית. נמשיך מזה שאני מאמינה שהזהות קיימת, רק שהרבה פעמים לאדם עצמו קשה להגדיר מהי בדיוק. כאן אני מציעה את עזרתי: בואו נזהה מהו האופי היחודי שלך. מה הזות שמייחדת אותך על פני בוני אתרים אחרים. ואז נבין גם – אם נבטא נכון את הזהות הזו החוצה – אלו לקוחות יגיעו אלינו בעקבותיה? אלו לקוחות לא יגיעו אלינו, כי היא לא תתאים להם? האם אנחנו רוצים את זה? אם כן – איך ניתן לה ביטוי, לזהות הזאת?
ניתן מילים וביטוי למה שמייחד אתכם.
למי זה מתאים? למי שמרגיש צורך לחדד לעצמו את הזהות שלו כבונה אתרים. אגב, אל תרגישו לא בנח אם אתם לא מרגישים את הצורך הזה. זה לא חובה.
שותפות לבניית אתרים
הו, שותפויות. גם זה נושא קרוב לליבי. את העסק הראשון שלי לבניית אתרים, ב-2009, הקמתי עם שותף (נפרדנו אחרי כמה חודשים, אבל בלעדיו אין לי ספק שכל הקריירה שלי היתה שונה לגמרי), ואחרי כמה שנים שבהן עבדתי לבד (כלומר נעזרתי בפרילנסרים, אבל לא היה לי שותף) – ב-2013 שוב חברתי לשותף והקמנו יחד חברה, הפעם השותפות בינינו שגשגה במשך מספר שנים, עד שנפרדנו. בקיצור, אני יודעת דבר או שניים על שותפויות לבניית אתרים.
במה אני יכולה לעזור לכם? בתחילת הדרך – אני יכולה להיות חלק מצוות החשיבה שלכם בתכנון מבנה השותפות, בתכנון ההסכם (מבחינה עסקית, לא משפטית) ובזיהוי מוקשים עתידיים פוטנציאליים והתכוננות אליהם. באמצע הדרך, כשיש שינויים – גם כאן אני יכולה להיות "צוות חשיבה" יחד איתכם כדי לבחון את המשך השותפות. ובסוף הדרך, בפרידה – אני יכולה לעזור לכם לתכנן אותה.
התייעצות בכל נושא אחר
הגיע אליכם פרויקט מורכב שאתם מתלבטים איך לגשת אליו? יש לכם תמחור מורכב שאתם רוצים לעשות אותו יחד? אפיון תכולה מורכב? טוב, אני אפסיק לתת דוגמאות כי כל הרעיון בסעיף הזה זה שהוא פתוח למה שאתם תרצו להתייעץ עליו :)
איך זה עובד וכמה זה עולה?
מעניין אתכם? צרו איתי קשר במייל או בווטסאפ – 054-6548055.
ויש לי עוד משהו, אבל זה לא מתאים לכולם:
רִיסטֵרֶטוֹ
תהליך של מעבר על המרכיבים החשובים בניהול העסק שלך, בחינה ושיפור שלהם.
- התהליך בנוי מחמש פגישות, כל פגישה בת שעה וחצי
- הנושאים שנטפל בהם: הצעת מחיר, תמחור, תהליכי עבודה, זיהוי כשלים, האתר שלך, תמהיל המוצרים, השירות החודשי.
- הפגישות יהיו אחת לשבוע או פעמיים בשבוע – תלוי ברמת העומס שתהיו מוכנים לקחת על עצמכם.
- יתכן שבין הפגישות יהיו לכם משימות לפגישה הבאה.
- לפני שנתחיל אשלח לכם את סדנת התמחור שלי ואבקש שתאזינו לה (כלול במחיר).
- תקבלו במתנה חודש במועדון. (אגב, אני ממליצה לא לנצל את זה בזמן התהליך כי תהיו עסוקים מאד אז. אלא אחר כך).
המחיר: 3,450 ש"ח + מע"מ.
מה זה השם המוזר הזה?
רִיסטֵרֶטוֹ (Risterreto) הוא שם איטלקי לאספרסו קצר וחזק מאוד. הגרסא הכי מינימליסטית וחזקה של אספרסו – אספרסו קצר מאוד וחזק מאוד.
ולמה זה לא מתאים לכולם? כי זה מאד מרוכז, מהיר ואינטנסיבי. בגלל שהזמן מוגבל ואני מחויבת להספיק לעבור על כל הנושאים – יהיה פחות זמן להתעמקות, כמו שאפשר ביעוץ הרגיל. התהליך הזה מצריך ריכוז והשקעה.
מעניין אתכם? צרו איתי קשר במייל או בווטסאפ – 054-6548055.