סדנאות לבוני אתרים
כל הסדנאות הן דיגיטליות (מוקלטות), להאזנה בזמנכם החופשי. משך זמן הגישה אינו מוגבל.
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
להקים אתרים מעולים, להוציא לקוחות מרוצים,
וגם לעשות מזה כסף!
סדנאות בנושא מכירת אתר
מהשיחה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי > דרך אופן שליחת הצעת המחיר וניהול השיח עליה > דרך הפולו-אפ, המשא ומתן, שלב הדגירה ושלב הכמעט – איך לנהל את תהליך המכירה של אתרים כך שנעלה את אחוזי הסגירה, וזאת בלי להוריד מחירים ובלי לאבד אנרגיות ולסיים מותשים.
על הדרך נלמד גם איך לאחוז תמיד במושכות הניהול של תהליך המכירה; איך להשתמש במקום בו הלקוח נמצא כעת כדי להעלות את סיכויי סגירת העסקה (קצת פסיכולוגיית רכישה…); איך להיות יצירתיים במשא ומתן; איך לעבוד בתהליכי מכירה מתמשכים; וגם איך לשמור על האנרגיה שלנו חזקה ושמחה ולשמור עליה מפני שחיקה. והכל כמובן ספציפי לבוני אתרים, ולמוצר היחודי שאנחנו מוכרים – הקמת אתר.
משך הסדנה: שעתיים
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
קומה נוספת מעל סדנת התמחור הראשונה – רעיונות חדשים, חידודים וחידושים.
נדבר על: תמחור דפי נחיתה; ניקוד דף הבית ודפים מעוצבים; רטרוספקטיבה על תמחורי עבר; איך להשתמש בשיטת הנקודות גם במשא ומתו מול הלקוח; תמחור היברידי; פטנט מבריק לסיוע בקביעת ערך הנקודה שלי; מאגר של 87 רכיבי אתר, והמלצות ניקוד עבור כל רכיב; ועוד הרחבות ותוספות.
משך הסדנה: שעתיים
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
סדנאות בנושא ניהול הקמת אתר
בנקודת הזמן שבין תשלום המקדמה ע"י הלקוח לבין התחלת העבודה על האתר, יש חלון הזדמנות יקר מפז לבצע הליך התנעה קצר בעל אפקטיביות אדירה. התנעה נכונה מונעת קשיים רבים מול הלקוח במהלך העבודה על האתר, ומעלה את מידת ההצלחה של הקמת האתר בעשרות אחוזים.
בעולם המקצועי של ניהול פרויקטים נעשה שימוש רחב בהתנעה ("קיק אוף") בתחילת פרויקטים. הגיע הזמן שגם אנחנו, בעולם בניית האתרים, נלמד לעבוד נכון עם הכלי החזק הזה ונגדיל את ההצלחה של הפרויקטים שלנו.
שימו לב: פרויקטים שבוצעה בהם התנעה נכונה רווחיים ב-25% יותר מפרויקטים ללא התנעה נכונה * 30% מהבעיות בפרויקטי הקמת אתר נמנעות אם מתבצעת התנעה נכונה לפרויקט * זמן הקמת האתר מתקצר ב-20% עם התנעה נכונה, שפותרת מראש "מריחות" מעצבנות בהמשך.
משך הסדנה: שעתיים
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
מזל טוב, הפרויקט נכנס! מה עושים עכשיו?
בסדנה נעבור על כל התחנות שמרכיבות את מחזור החיים של פרויקט הקמת אתר, ובכל תחנה נדבר על איך לנהל אותה נכון (מבחינת הקטע של הניהול, לא מבחינת הקטע המקצועי – כלומר לא נלמד פה וורדפרס או עיצוב).
התחנות: אפיון > עיצוב > פיתוח >QA > מסירה חלקית > תוכן > עליה לאוויר > מסירה סופית > הרצה.
כמו כן נחדד מיומנויות חשובות של ניהול פרויקט, למשל: לזהות דגלים אדומים בזמן; לא לאבד את מושכות ההובלה; לפקח על לו"ז הפרויקט; לצפות חיכוכים אפשריים ולפתור אותם מראש; ועוד.
משך הסדנה: שעה וחצי
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
צ'קליסט של טרום עליית אתר חדש לאוויר.
הצ'קליסט מכיל 112 שדות, ועוד 91 שדות למקרה שיש סליקה באתר. זהו צ'קליסט מקיף ויסודי שמכסה הרבה מאד מקרים. הצ'קליסט משוכלל מאד וכייפי לעבודה – הוא מחולק לסעיפים, כותרות, משתמש בצבעים ובצ'קבוקסים. הוא נבנה מתוך ניסיון של מאות פרויקטים, והוא עשיר, חד ורלוונטי. הצ'קליסט בודק ניראות, תוכן (בדיקות מקיפות מאד!), ניווט, טפסים, רכיבי חנות, הרשמה, תגובות, תוספים, הטמעות, שפות נוספות, מערכת הניהול, השוואה למפרט שסוכם בהצעת המחיר, הדרכת הלקוח, פעולות שלקראת עליה לאוויר, פעולות מיד לאחר עליה לאוויר, ועוד.
נראה איך עובדים עם הצ'קליסט, מוסיפים לו סעיפים משלכם, עובדים איתו על כמה אתרים במקביל ועוד. וכמובן, תקבלו אותו.
ולמה אני קוראת לו טופס 4? בהשראה מ"טופס 4" שקיים בעולם הבניה – טופס האישורים שנדרש עבור כל מבנה חדש במדינת ישראל :)
משך הסדנה: שעתיים
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
איך מקימים את האתר אם הלקוח לא הביא לנו עדיין תוכן עבורו?
איך מקדמים את הפרויקט למרות שאין עדיין תוכן סופי, ואיך מצליחים לסיים את העסקה ולא לגרור אותה לעוד המון זמן?
איך יוצרים הפרדה עסקית ומקצועית בין הקמת האתר להזנת התוכן?
איך מתכננים את דף הבית, את דפי השירותים, ואת דפי האתר המשמעותיים כשאין לנו תוכן?
נדבר על הפתרון גם ברמת העסקה (הצעת המחיר וסיום ההתקשרות עם הלקוח), וגם ברמת האפיון – כן, יש פטנטים נהדרים להקים דף בית למרות שאין לנו תוכן סופי, וכדאי לכם להכיר אותם.
משך הסדנה: 3 שעות
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
פרויקטים תקועים זו אחת התופעות הכי עצובות בעולם בניית האתרים. החל מפרויקטים שתקועים בשלב העיצוב (הלקוח לא מצליח לאשר שום סקיצה), דרך פרויקטים שתקועים בשלב התוכן (הלקוח לא כותב, או לא מזין, או שניהם), פרויקטים שתקועים כי הלקוח לא סגור על מבנה העסק שלו בכלל, ועד פרויקטים שתקועים בלי סיבה (או בגלל סיבה שאלמד אתכם לזהות: לקוח עם יכולת ניהול נמוכה).
בסדנה נדבר על שני ערוצי הטיפול בפרויקטים תקועים:
1. מניעה מראש – כל מה שאפשר לעשות בתהליך המכירה, בהצעת המחיר, בהתנעת הפרויקט ובניהולו כדי לצמצם את הסיכוי לכך שפרויקט ייתקע (ספוילר: לכתוב סעיפים בהצעת המחיר זה חשוב אבל לא מספיק)
2. חילוץ בפועל – פעולות אקטיביות שאפשר לעשות כדי לחלץ פרויקט שכבר נתקע. כולל דוגמאות, סימולציות, קבצי עזר והנחיות.
משך הסדנה: 4 שעות
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
סדנאות בנושאים שונים
שירות חודשי הוא הריטיינר של בוני אתרים, ואין סיבה שהוא יהיה מקור לכאב ראש ולטרדות. נלמד איך לארגן אותו בצורה חכמה, עם תשתית טכנית וניהולית, כך שלא נמצא את עצמנו כל הזמן מכבים שריפות.
נדבר על: איך להרכיב חבילות נכונות של שירות חודשי? איזה חבילות בשום אופן לא להציע? איזו חבילה כדאי מאד שתהיה לכם בסל, גם אם אף אחד לא ירכוש אותה? איך כדאי לתמחר את השירות החודשי? (וכן, נדבר על מספרים). מה עושים כשאני מוצאת את עצמי עסוקה חצי יום בלתת תמיכה ללקוחות ישנים במקום לבנות ללקוחות חדשים? נדבר גם על ניהול האחסון, ניהול הגביה, ניהול האנרגיה שלנו, ניהול התמיכה הטכנית, תיקונים, אחריות, תחזוקה ועדכונים, נהלים מומלצים: שיחת שבע ברכות, שיחת חצי / שנתית, והדובדבן של השירות החודשי – התוספות.
משך הסדנה: שעתיים
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
בתחום בניית האתרים יש הרבה שת"פים – בעיקר בין מעצבים למפתחים אבל לא רק. בסדנה נלמד איך לעשות את זה נכון.
איך לבחור את איש המקצוע לשיתוף פעולה – איך לבדוק אותו ברמת האנושיות, הפרואקטיביות, ואיכות העבודה; מודלי שת"פ: ההבדל בין "מודל ספק ראשי וקבלן משנה" לבין מודל "שני ספקים" ואיך לבחור את המודל המתאים לנו; איך מתמחרים את עבודתו של ספק המשנה? נדגים סימולציות תמחור; מה חשוב לכתוב בהסכם הפנימי? אציג ניסוח מומלץ להסכם; האם קבלן המשנה לוקח חלק בתהליך המכירה מול הלקוח?
ניהול ספק המשנה ופיקוח על העבודה שלו ועל עמידתו בזמנים (כולל השיטה האהובה עלי); העברת השרביט מעיצוב לפיתוח בצורה חלקה, ניהול משימות פנימיות, תהליך העבודה הפנימי; מה יכול להסתבך; ואיך חניכה מקצועית באה לידי ביטוי בתוך מערכת יחסים של שת"פ.
משך הסדנה: 5 שעות
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
בשיח על שיווק עצמי מדברים הרבה על "לבלוט". אישית אני לא מתחברת לניסיון לבלוט, ובמקום זה אני מאמינה בדרך אחרת: לבטא את האופי האישי והיחודי שלך. לתת לו ביטוי בתוך השיח השיווקי שלך, ובעיקר – באתר שלך.
מה זה אומר לבטא אופי? האם זה בא במקום מקצועיות? (ספוילר: בשום אופן לא), האם אופי צריך להיות מגניב ו-cool? האם לאופי ייחודי יש גם מחיר? איך אני מוצא/ת את עולם התוכן שממנו נחצב האופי שלי? מתי כדאי להשקיע בגיבוש של אופי? איך בונים שפה שתבטא את האופי?
נדבר על כל זה, וגם ננתח לעומק 6 דוגמאות נפלאות של בוני אתרים עם אופי.
שימו לב: מבין כל הסדנאות שלי, זו הסדנה היחידה ש*לא* מתאימה לבוני אתרים בתחילת דרכם, אלא רק לכאלה שצברו וותק מסוים.
משך הסדנה: שעתיים
המחיר: 200 ש"ח
[כרגע לא ניתן לרכוש את הסדנאות, עקבו לעדכונים או פנו אלי]
להשלים את התוכן
משך הסדנה: 3.5 שעות
המחיר: 200 ש"ח