רוב הפרויקטים שנעשה יתנהלו בטוב, וגם אם יהיו לנו חילוקי דעות עם הלקוח – שזה טבעי ונורמלי – נפתור אותם ונסיים את הפרויקט בצורה טובה ונעימה. אבל פעם בהמון זמן, כנראה, יהיה לקוח שעלול לקחת אותנו למקומות לא נעימים. הוא יעצור תשלומים, או יאיים בתביעה, ואולי אפילו ינקוט צעד משפטי מולנו.
איך נמנע מראש מצבים כאלו? ואם זה יקרה חלילה, ונגיע למשבר עם לקוח – מהן הדרכים האפשריות לניהול המשבר? איך בוחרים באיזו דרך לנקוט? איך הנטיה האישית שלנו קשורה לכאן?