הרצאות בכנסים

ניהול משברים בעולם בניית האתרים

רוב הפרויקטים שנעשה יתנהלו בטוב, וגם אם יהיו לנו חילוקי דעות עם הלקוח – שזה טבעי ונורמלי – נפתור אותם ונסיים את הפרויקט בצורה טובה ונעימה. אבל פעם בהמון זמן, כנראה, יהיה לקוח שעלול לקחת אותנו למקומות לא נעימים. הוא יעצור תשלומים, או יאיים בתביעה, ואולי אפילו ינקוט צעד משפטי מולנו.

איך נמנע מראש מצבים כאלו? ואם זה יקרה חלילה, ונגיע למשבר עם לקוח – מהן הדרכים האפשריות לניהול המשבר? איך בוחרים באיזו דרך לנקוט? איך הנטיה האישית שלנו קשורה לכאן?

חוויית לקוח (CX) בתהליך הקמת אתר

איך נהפוך את חוויית הלקוח בתהליך הקמת האתר לחוויה נעימה? אילו דברים קטנים אנחנו יכולות להכניס בתהליך כך שיהיה לו בטוח, מרגיע ואף חוויתי? וחשוב לא פחות – איך גם אנחנו נרוויח מזה? בקיצור, בואו נדבר על חוויית הלקוח (CX) בתהליך הקמת אתר.

פאנל תמחור אתרים

אמנם הפאנל ארך 40 דקות, אך בחציו השני היתה תקלת סאונד בהקלטה. כך שהחלק הזמין לצפיה / האזנה הוא רק בן 20 דקות.

תמחור שמותאם לצמיחה הטבעית של העסק

ניהול פרויקט וורדפרס – איך עושים את זה נכון ובעיקר איך לא עושים את זה
להקים אתרים מנצחים, להוציא לקוחות מרוצים וגם לעשות מזה כסף