הדרכות ולייבים

מיתוסים שגויים באפיון אתרים ו-UX

ישנם כמה מיתוסים שגויים לגבי חוויית משתמש (UX), שמשום מה נפוצים בעולם הדיגיטל. כמו "״הגולש מחליט תוך 3 שניות אם הוא נשאר באתר או עוזב", "הגולש צריך שנגיד לו מה לעשות", "״כל דבר באתר צריך להיות זמין לגולש תוך 3 קליקים״ ועוד. המיתוסים האלו גורמים להרבה שגיאות אפיוניות באתרים, בואו ננפץ אותם ונניח תשתית של חשיבה אפיונית נכונה.

איך להצליח ליישם את מה שכתבתי בחוזה?

"בחוזה שלי יש הגבלת סקיצות והגבלת סבבי תיקונים. אבל בשטח, בזמן אמת, אני לא מצליחה ליישם אותם". מכירים את זה? שאנחנו לכודים בסיטואציה בה אנחנו מרגישים מנוצלים מצד אחד, אבל לא רוצים "לצאת רעים" מצד שני. נדבר על גישת "נדיבות מוכוונת גבולות" שתעזור לנו לפתור את המלכודת הזאת, ואיך ליישם אותה.

איך לפלס לעצמי דרך אישית ויחודית בתוך עולם בניית האתרים?

איך לפלס לעצמי דרך אישית ויחודית בתוך עולם בניית האתרים? דרך שאני גם מחובר/ת אליה, וגם מניבה לי תוצאות מעולות. תוך כדי שאני משתחרר/ת מ"מכבש מציאת הבידול" שמופעל בלחץ רב על בעלי עסקים קטנים, בכללם גם בוני אתרים, ולפעמים מציק יותר מאשר עוזר.

ה-Waze של הגולש – לשדרג את דף הבית ואת התפריט הראשי בעזרת חשיבה אפיונית

איך הסתבך הרומן בין בוני האתרים לבין אפיון?