יריד מבצעים ב-Active Mode

7 שבועות של הנחות על מגוון הסדנאות שיעשו לכם אופטימיזציה לעסק!

ויש גם הטבות מגניבות והדרכות חינמיות - כי אם כבר יריד אז שיהיה כיף :)

שבוע

5

ליריד:

% 0

על כל הסדנאות של Active Mode

המחיר לסדנא השבוע:

0
במקום 200 ₪

להקים אתרים מעולים, להוציא לקוחות מרוצים,
וגם לעשות מזה כסף!

סדנאות בנושא מכירת אתר

מהשיחה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי > דרך אופן שליחת הצעת המחיר וניהול השיח עליה > דרך הפולו-אפ, המשא ומתן, שלב הדגירה ושלב הכמעט – איך לנהל את תהליך המכירה של אתרים כך שנעלה את אחוזי הסגירה, וזאת בלי להוריד מחירים ובלי לאבד אנרגיות ולסיים מותשים.

על הדרך נלמד גם איך לאחוז תמיד במושכות הניהול של תהליך המכירה; איך להשתמש במקום בו הלקוח נמצא כעת כדי להעלות את סיכויי סגירת העסקה (קצת פסיכולוגיית רכישה…); איך להיות יצירתיים במשא ומתן; איך לעבוד בתהליכי מכירה מתמשכים; וגם איך לשמור על האנרגיה שלנו חזקה ושמחה ולשמור עליה מפני שחיקה. והכל כמובן ספציפי לבוני אתרים, ולמוצר היחודי שאנחנו מוכרים – הקמת אתר.

משך הסדנה: שעתיים

בין השיחה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי לבין כתיבת הצעת המחיר מסתתר שלב קריטי – הכנת אפיון התכולה של האתר.

למה אפיון התכולה – כלומר הכנת רשימת הדפים והתכונות של האתר המתוכנן – הוא כה קריטי? לאפיון התכולה יש כמה תפקידים חשובים: 1. הוא עוזר לנו לתמחר נכון את הפרויקט; 2. הוא מגדיר  את לב העסקה בינינו לבין הלקוח; 3. כשנקבל את הפרויקט – הוא יהיה המצפן המגדיר את היקף הפרויקט.

נלמד לבנות את הרשימה הזו מתוך השיחה הראשונית עם הלקוח, בצורה שתהווה נקודת פתיחה מעולה לתהליך המכירה וגם לפרויקט עצמו.

משך הסדנה: שעתיים וחצי

שיטת הנקודות מציעה לבוני אתרים כלי פשוט ועוצמתי לתמחור פרויקטים.

הכלי הוא סוג של מחולל מחירים: מזינים נתונים על הפרויקט > עושים פיין טיונינג > מקבלים את המחיר. מה שמגניב במחולל הזה הוא שלא כל בוני האתרים יקבלו את אותו מחיר על אותו פרויקט – כי כל אחד מגדיר מראש את הרמה האינדיבידואלית שלו, והמחיר מתקבל בהתאם.

חסל סדר "מחירים מהבטן", וחסל סדר שאלות נואשות בקבוצות לבוני אתרים. שיטת הנקודות היא כלי משנה חיים עבור בוני אתרים. תהליכי תמחור הופכים להיות מהירים וקלים, והסטרס סביב נושא התמחור משתחרר ואפילו נעלם. בנוסף, השיטה מתאימה לכל גודל של פרויקט, מביאה בחשבון גם את השיקולים הרגשיים שיש לנו סביב כסף (בנוסף לשיקולים הטכניים), מכניסה עקביות ושיטתיות במחירים, נותנת לך ביטחון במחירים שלך, ועוזרת לך להעלות מחירים בצורה מדורגת ובשליטה.

משך הסדנה: שעתיים

קומה נוספת מעל סדנת התמחור הראשונה – רעיונות חדשים, חידודים וחידושים.

נדבר על: תמחור דפי נחיתה; ניקוד דף הבית ודפים מעוצבים; רטרוספקטיבה על תמחורי עבר; איך להשתמש בשיטת הנקודות גם במשא ומתו מול הלקוח; תמחור היברידי; פטנט מבריק לסיוע בקביעת ערך הנקודה שלי; מאגר של 87 רכיבי אתר, והמלצות ניקוד עבור כל רכיב; ועוד הרחבות ותוספות.

משך הסדנה: שעתיים

מסמך הצעת המחיר הינו אחד הנכסים הכי חשובים של בוני אתרים – בסדנה נהפוך אותה לעוצמתית, בהירה וטובה יותר.

נעבור ביסודיות על כל חלקי הצעת המחיר ובכל חלק נציין מה חשוב בו; באלו ביטויים להתנסח בהצעת המחיר כדי שהיא תהיה נעימה וחיובית אך בד בבד גם תגן עלינו; איך לכתוב הסתייגויות בהצעת המחיר אך בלי "להפחיד" את הלקוח; איך לשדר מסרים מכירתיים בהצעת המחיר גם מעבר למילים – בשפה, בניראות, בסדר, ובין השורות; איך הצעת מחיר טובה עוזרת לנו ביצירת תיאום הציפיות עם הלקוח ומקטינה את הסיכוי לחיכוכים בהמשך; למה חשוב שתהיה בהירות בהצעת המחיר ואיך לייצר אותה; ואיך לבטא בהצעת המחיר את האופי היחודי של כל אחד ואחד מאיתנו – כי אנחנו לא רוצים שהצעות המחיר של כל בוני האתרים ייראו אותו דבר.

משך הסדנה: שעתיים
"אני כבר 5 שנים בתחום, עם כמה פרויקטים בסביבות ה-30,000 ש"ח מאחורי, ותשמעי - הסדנת תמחור ושיטת הניקוד עשו לי סדר במחירים, ואני מרגישה חיזוק בביטחון שלי בהצעות מחיר. אני כבר רואה שזה עוזר לי לעשות מו"מ טוב יותר מול לקוחות."
ליסה ארז, בונת אתרים
על סדנת תמחור
0
לסדנא

סדנאות בנושא ניהול הקמת אתר

בנקודת הזמן שבין תשלום המקדמה ע"י הלקוח לבין התחלת העבודה על האתר, יש חלון הזדמנות יקר מפז לבצע הליך התנעה קצר בעל אפקטיביות אדירה. התנעה נכונה מונעת קשיים רבים מול הלקוח במהלך העבודה על האתר, ומעלה את מידת ההצלחה של הקמת האתר בעשרות אחוזים.

בעולם המקצועי של ניהול פרויקטים נעשה שימוש רחב בהתנעה ("קיק אוף") בתחילת פרויקטים. הגיע הזמן שגם אנחנו, בעולם בניית האתרים, נלמד לעבוד נכון עם הכלי החזק הזה ונגדיל את ההצלחה של הפרויקטים שלנו.

שימו לב: פרויקטים שבוצעה בהם התנעה נכונה רווחיים ב-25% יותר מפרויקטים ללא התנעה נכונה * 30% מהבעיות בפרויקטי הקמת אתר נמנעות אם מתבצעת התנעה נכונה לפרויקט * זמן הקמת האתר מתקצר ב-20% עם התנעה נכונה, שפותרת מראש "מריחות" מעצבנות בהמשך.

משך הסדנה: שעתיים

מזל טוב, הפרויקט נכנס! מה עושים עכשיו?

בסדנה נעבור על כל התחנות שמרכיבות את מחזור החיים של פרויקט הקמת אתר, ובכל תחנה נדבר על איך לנהל אותה נכון (מבחינת הקטע של הניהול, לא מבחינת הקטע המקצועי – כלומר לא נלמד פה וורדפרס או עיצוב).

התחנות: אפיון > עיצוב > פיתוח >QA > מסירה חלקית > תוכן > עליה לאוויר > מסירה סופית > הרצה.

כמו כן נחדד מיומנויות חשובות של ניהול פרויקט, למשל: לזהות דגלים אדומים בזמן; לא לאבד את מושכות ההובלה; לפקח על לו"ז הפרויקט; לצפות חיכוכים אפשריים ולפתור אותם מראש; ועוד.

משך הסדנה: שעה וחצי

כבוני אתרים אין לנו הרבה תקציב לאפיון האתר. לכן, האפיון צריך להיות מהיר, קל, זול ומינימלי. בסדנה נלמד איך לעשות אפיון שיענה על ההגדרה הנ"ל, ועדיין יהיה איכותי מאד.

נדבר על: מהו Wireframe ואיך יוצרים אותו בצורה נכונה; חשיבות האפיון ה"מכוער"; האם אפיון טוב תלוי בתוכנה?; איך מתכננים סטריפים בצורה נכונה; היררכיה של רכיבים בתוך הדף; אפיון דפי בית (הכתרים שנקשרו לראשו שלא בצדק, דף בית ארוך כן או לא ועוד); סימולציות: אפיון דף בית ואפיון דף אירוע; עיקרון הנדל"ן באפיון; תהליך העבודה באפיון; ותרגיל בית (שאפשר לעשות ולשלוח לי, ולקבל משוב במייל).

משך הסדנה: 3 שעות

אפיון דפי בית – עקרונות נוספים (ביניהם האהובים עלי: עיקרון "שטחי הנדל"ן" באפיון, ועיקרון "אל תדבר על זה – תראה לי את זה!").

ארכיטקטורת מידע באתר: הלוגיקה שמאחורי ההיררכיה באתר; איך מתכננים את התפריט הראשי בצורה טובה; חלוקה לקטגוריות; ריבוי נתיבים.

עקרונות חוויית משתמש UX; מה הגולש רוצה ומה אנחנו רוצים לתת לו; כלי חוויית המשתמש שעומדים לרשותנו; ההסכם הלא כתוב בין האתר לגולש; חידוד החשיבה האפיונית; שכנוע, יצירת חשק ואמון; כלי מחקר קלים; מהנעה לפעולה להנעמת הפעולה; ניפוץ מיתוסים בחוויית משתמש; שיקולים נוספים באפיון מלבד חוויית משתמש: SEO, נגישות, מהירות טעינה, קלות פיתוח, שיקולים עסקיים של הארגון; גאנט אפיון; שיתוף הלקוח בתהליך האפיון – האם וכיצד; נקודות לאפיון אתר חנות; הקשר בין אפיון לעיצוב; אפיון שמתחשב בעיצוב; אפיון למובייל; מהאפיון אל השלב הבא.

לאורך כל הסדנה נמשיך עם העיקרון שהצבנו בחלק הראשון – האפיון צריך להיות מהיר, קל, זול ומינימלי.

משך הסדנה: 3 שעות

צ'קליסט של טרום עליית אתר חדש לאוויר.

הצ'קליסט מכיל 112 שדות, ועוד 91 שדות למקרה שיש סליקה באתר. זהו צ'קליסט מקיף ויסודי שמכסה הרבה מאד מקרים. הצ'קליסט משוכלל מאד וכייפי לעבודה – הוא מחולק לסעיפים, כותרות, משתמש בצבעים ובצ'קבוקסים. הוא נבנה מתוך ניסיון של מאות פרויקטים, והוא עשיר, חד ורלוונטי. הצ'קליסט בודק ניראות, תוכן (בדיקות מקיפות מאד!), ניווט, טפסים, רכיבי חנות, הרשמה, תגובות, תוספים, הטמעות, שפות נוספות, מערכת הניהול, השוואה למפרט שסוכם בהצעת המחיר, הדרכת הלקוח, פעולות שלקראת עליה לאוויר, פעולות מיד לאחר עליה לאוויר, ועוד.

נראה איך עובדים עם הצ'קליסט, מוסיפים לו סעיפים משלכם, עובדים איתו על כמה אתרים במקביל ועוד. וכמובן, תקבלו אותו.

ולמה אני קוראת לו טופס 4? בהשראה מ"טופס 4" שקיים בעולם הבניה – טופס האישורים שנדרש עבור כל מבנה חדש במדינת ישראל :)

משך הסדנה: שעתיים

איך מקימים את האתר אם הלקוח לא הביא לנו עדיין תוכן עבורו?

איך מקדמים את הפרויקט למרות שאין עדיין תוכן סופי, ואיך מצליחים לסיים את העסקה ולא לגרור אותה לעוד המון זמן?

איך יוצרים הפרדה עסקית ומקצועית בין הקמת האתר להזנת התוכן?

איך מתכננים את דף הבית, את דפי השירותים, ואת דפי האתר המשמעותיים כשאין לנו תוכן?

נדבר על הפתרון גם ברמת העסקה (הצעת המחיר וסיום ההתקשרות עם הלקוח), וגם ברמת האפיון – כן, יש פטנטים נהדרים להקים דף בית למרות שאין לנו תוכן סופי, וכדאי לכם להכיר אותם.

משך הסדנה: 3 שעות

פרויקטים תקועים זו אחת התופעות הכי עצובות בעולם בניית האתרים. החל מפרויקטים שתקועים בשלב העיצוב (הלקוח לא מצליח לאשר שום סקיצה), דרך פרויקטים שתקועים בשלב התוכן (הלקוח לא כותב, או לא מזין, או שניהם), פרויקטים שתקועים כי הלקוח לא סגור על מבנה העסק שלו בכלל, ועד פרויקטים שתקועים בלי סיבה (או בגלל סיבה שאלמד אתכם לזהות: לקוח עם יכולת ניהול נמוכה).

בסדנה נדבר על שני ערוצי הטיפול בפרויקטים תקועים:

1. מניעה מראש – כל מה שאפשר לעשות בתהליך המכירה, בהצעת המחיר, בהתנעת הפרויקט ובניהולו כדי לצמצם את הסיכוי לכך שפרויקט ייתקע (ספוילר: לכתוב סעיפים בהצעת המחיר זה חשוב אבל לא מספיק)

2. חילוץ בפועל – פעולות אקטיביות שאפשר לעשות כדי לחלץ פרויקט שכבר נתקע. כולל דוגמאות, סימולציות, קבצי עזר והנחיות.

משך הסדנה: 4 שעות
"רק עכשיו, חודשיים אחרי סדנת ההתנעה - אני ממש מבינה את הערך שלה! עשיתי כבר כמה פגישות התנעה מאז ואני לא מבינה מה הייתי עושה לפני זה. ההתנעה מורידה לי המון חיכוכים עם הלקוחות, בהשוואה לפרויקטים קודמים שלא הייתי עושה את זה."
דורית סינגר, בונת אתרים
על סדנת התנעה
0
לסדנא
0
לסדנא

סדנאות בנושאים שונים

שירות חודשי הוא הריטיינר של בוני אתרים, ואין סיבה שהוא יהיה מקור לכאב ראש ולטרדות. נלמד איך לארגן אותו בצורה חכמה, עם תשתית טכנית וניהולית, כך שלא נמצא את עצמנו כל הזמן מכבים שריפות.

נדבר על: איך להרכיב חבילות נכונות של שירות חודשי? איזה חבילות בשום אופן לא להציע? איזו חבילה כדאי מאד שתהיה לכם בסל, גם אם אף אחד לא ירכוש אותה? איך כדאי לתמחר את השירות החודשי? (וכן, נדבר על מספרים). מה עושים כשאני מוצאת את עצמי עסוקה חצי יום בלתת תמיכה ללקוחות ישנים במקום לבנות ללקוחות חדשים? נדבר גם על ניהול האחסון, ניהול הגביה, ניהול האנרגיה שלנו, ניהול התמיכה הטכנית, תיקונים, אחריות, תחזוקה ועדכונים, נהלים מומלצים: שיחת שבע ברכות, שיחת חצי / שנתית, והדובדבן של השירות החודשי – התוספות.

משך הסדנה: שעתיים

בתחום בניית האתרים יש הרבה שת"פים – בעיקר בין מעצבים למפתחים אבל לא רק. בסדנה נלמד איך לעשות את זה נכון.

איך לבחור את איש המקצוע לשיתוף פעולה – איך לבדוק אותו ברמת האנושיות, הפרואקטיביות, ואיכות העבודה; מודלי שת"פ: ההבדל בין "מודל ספק ראשי וקבלן משנה" לבין מודל "שני ספקים" ואיך לבחור את המודל המתאים לנו; איך מתמחרים את עבודתו של ספק המשנה? נדגים סימולציות תמחור; מה חשוב לכתוב בהסכם הפנימי? אציג ניסוח מומלץ להסכם; האם קבלן המשנה לוקח חלק בתהליך המכירה מול הלקוח?

ניהול ספק המשנה ופיקוח על העבודה שלו ועל עמידתו בזמנים (כולל השיטה האהובה עלי); העברת השרביט מעיצוב לפיתוח בצורה חלקה, ניהול משימות פנימיות, תהליך העבודה הפנימי; מה יכול להסתבך; ואיך חניכה מקצועית באה לידי ביטוי בתוך מערכת יחסים של שת"פ.

משך הסדנה: 5 שעות

בשיח על שיווק עצמי מדברים הרבה על "לבלוט". אישית אני לא מתחברת לניסיון לבלוט, ובמקום זה אני מאמינה בדרך אחרת: לבטא את האופי האישי והיחודי שלך. לתת לו ביטוי בתוך השיח השיווקי שלך, ובעיקר – באתר שלך.

מה זה אומר לבטא אופי? האם זה בא במקום מקצועיות? (ספוילר: בשום אופן לא), האם אופי צריך להיות מגניב ו-cool? האם לאופי ייחודי יש גם מחיר? איך אני מוצא/ת את עולם התוכן שממנו נחצב האופי שלי? מתי כדאי להשקיע בגיבוש של אופי? איך בונים שפה שתבטא את האופי?

נדבר על כל זה, וגם ננתח לעומק 6 דוגמאות נפלאות של בוני אתרים עם אופי.

שימו לב: מבין כל הסדנאות שלי, זו הסדנה היחידה ש*לא* מתאימה לבוני אתרים בתחילת דרכם, אלא רק לכאלה שצברו וותק מסוים.

משך הסדנה: שעתיים
"אמרתי לך את זה אבל אגיד שוב - שאת מדברת אלי ממש מדויק בגלל שאת מכניסה את העולם של ה״עבודת נפש״ ומודעות עצמית לתוך העולם של הביזנס בצורה הכי מדוייקת שיצא לי להחשף אליה עד כה."
ירדן ירחי, בונת אתרים
השתתפה בכל הסדנאות
0
לסדנא
0
לסדנא

רגע לפני שאת/ה בוחר/ת לך סדנה – יש הטבות על רכישה של כמה:

ברכישת 3 סדנאות

תקבלו

השתתפות בשני מפגשים של המועדון

במועדון יש גם מפגשי סדנאות (חדשות) וגם מפגשי מאסטר-מיינד. תוכלו לבחור שני מפגשים בשלושת החודשים הקרובים.

420 ₪

600 ₪

ברכישת 4 סדנאות

תקבלו

שעת יעוץ איתי / אפיון לאתר של לקוח

ההטבה הסתיימה. מצטערת…

560 ₪

800 ₪

ברכישת 5 סדנאות

תקבלו

שעת יעוץ איתי / אפיון לאתר של לקוח + חודש במועדון

ההטבה הסתיימה. מצטערת…

700 ₪

1,000 ₪

יש גם חבילות מוכנות – ראו בסטריפ הבא

"אני יודעת שהערך של הסדנאות שלך הוא הרבה יותר מהכסף, אבל אני באמת רואה איך כל הפרויקטים הרבה יותר רווחיים ונכונים לי בעקבות הסדנאות."
דורית סינגר, בונת אתרים
השתתפה בכל הסדנאות

למי שאוהב את הסדנאות שלו בחבילות...

רוכשים:

חבילת מכירה

ומקבלים:

2 מפגשי מועדון (ההטבה הקודמת הסתיימה)

700 ₪

1,000 ₪

הסדנאות שיהפכו את תהליך המכירה של אתרים לקל, נעים, נכון ומשמח

  1. סדנת תהליך מכירה של פרויקט הקמת אתר
  2. סדנת אפיון להצעת מחיר
  3. סדנת תמחור אתרים בשיטת הנקודות
  4. סדנת תמחור אתרים 2.0
  5. סדנת מבנה מסמך הצעת מחיר להקמת אתר

רוכשים:

חבילת הקמה

ומקבלים:

2 מפגשי מועדון (ההטבה הקודמת הסתיימה)

980 ₪

1,400 ₪

הסדנאות שיתמכו בתהליך הקמת האתר (לאחר שהסתיימה המכירה)

  1. סדנת התנעת פרויקט הקמת אתר
  2. סדנת ניהול פרויקט הקמת אתר
  3. סדנת אפיון חלק 1 (Wireframes * תכנון מבנה פנימי של דף באתר)
  4. סדנת אפיון חלק 2 (ארכיטקטורת מידע * תכנון תפריט ראשי * חוויית משתמש UX)
  5. סדנת טופס 4 לאתרים
  6. סדנת הקמת אתר ללא תוכן
  7. סדנת חילוץ פרויקטים תקועים

רוכשים:

חבילת יוצאים לדרך

ומקבלים:

ההטבה הסתיימה. מצטערת...

560 ₪

800 ₪

הסדנאות שהן חובה כדי להתחיל (כל השאר בונוס…)

  1. סדנת מבנה מסמך הצעת מחיר להקמת אתר
  2. סדנת אפיון להצעת מחיר
  3. סדנת תמחור הקמת אתר בשיטת הנקודות
  4. סדנת ניהול פרויקט הקמת אתר

רוכשים:

חבילת אפיון

ומקבלים:

השתתפות בשני מפגשי מועדון

420 ₪

600 ₪

כל חלקי האפיון שבוני אתרים צריכים

  1. סדנת אפיון להצעת מחיר
  2. סדנת אפיון חלק 1 (Wireframes * תכנון מבנה פנימי של דף באתר)
  3. סדנת אפיון חלק 2 (ארכיטקטורת מידע * תכנון תפריט ראשי * חוויית משתמש UX)
"הסדנאות שלך עושות לי סדר בעסק. למשל תחזוקה שוטפת - לא חשבתי על זה כמוצר, תמיד זרמתי עם זה, וכבר למחרת הסדנה התחלתי סגרתי שירות חודשי של 400 ש"ח. גם בהצעות מחיר ובתמחור - הסדנאות עוזרות לי לעשות את הסדר הזה"
אביתר גת, בונה אתרים
השתתף במספר סדנאות

ו... זוכרים שהבטחתי כיף?

בתקופת היריד אקיים בכל שבוע

הדרכה חינמית לבוני אתרים

את תכנית ההדרכות בניתי מתוך שאיפה להפוך את העבודה שלנו ליותר חווייתית ומרוממת רוח, ופחות הישרדותית.

  1. יום א' 21.08 | איך לפלס לעצמי דרך אישית ויחודית בתוך עולם בניית האתרים – ניתן לצפות בהקלטה כאן
  2. יום ג' 13.09 | להצליח ליישם את מה שכתבתי בחוזה – ניתן לצפות בהקלטה כאן
  3. ההדרכות הבאות שתוכננו כרגע נדחות, אעדכן על מועדים חדשים בהמשך. 

ההדרכה הקרובה: יום ג' 13.09.22 בשעה 10:00

להצליח ליישם את מה שכתבתי בחוזה

כתבתי שני סבבי תיקונים אבל אני בפועל נותנת יותר, כתבתי שתי סקיצות אבל בפועל אני נותנת יותר. איך מתגברים על זה?

"הדברים שאת מדברת עליהם ככה בשיא הפתיחות הם פשוט פרייסלס, והלוואי שהייתי מודע אליהם יותר בתחילת הדרך"
דור שיף, בונה אתרים
השתתף במספר סדנאות

מתלבטים ורוצים להתייעץ?

היי, אני נטע. 

אני חיה ונושמת את עולם בניית האתרים. אני חתומה על אתרים גדולים שסולקים המון כסף, אתרים שמחזיקים תנועה עצומה של גולשים, ועל ניהול מוצלח בזמן אמת של קרייססים משוגעים בתחום הזה.

במהלך השנים הבנתי שגם אם אהיה אלופה בוורדפרס, מלכה באלמנטור, כוכבת עולה בעיצוב אתרים וקוסמת קוד – זה עדיין לא מבטיח לי הצלחה גדולה במקצוע הזה. הבנתי שכדי להרוויח היטב מהאתרים שאני בונה וכדי לעבוד פחות קשה – אני צריכה להפוך למאסטרית בהתנהלות העסקית, ניהול לקוחות, תמחור, תכנון פרויקטים והובלה שלהם ועוד.

התחלתי ללמוד לעומק את התחום הזה, תוך כדי שאני עושה התאמות לתחום של בניית אתרים. כל קושי שהיה לי מול לקוח, כל פעם שהפסדתי כסף על פרויקט, כל טעות שעשיתי בתמחור, תכנון או ניהול – לקחתי כשיעור וחשבתי מה אני משנה מכאן והלאה כדי שזה לא יקרה יותר. לאט לאט פיתחתי כלים ושיטות עבודה בכל חלקי פרויקט הקמת אתר – מתהליך המכירה ועד לעליה לאוויר, וגם אחריה. גיבשתי מתודולוגיה שהביאה אותי למצב בו הידע, הכישרון והעבודה הקשה שלי בבניית אתרים מתורגמים להצלחה קבועה ומתגמלת, וחשוב לא פחות – לצד רוגע וביטחון.

ואת הידע הזה אני מעבירה הלאה, לבוני אתרים – בסדנאות (שהתקבלו בהתלהבות רבה), במועדון, בהרצאות ובקהילות מקצועיות.

במקביל, אני עוסקת כיום באפיון אתרים – לקחתי את השלב שהכי אהבתי בבניית אתרים, בודדתי אותו והפכתי אותו לעיסוק שלי :) 

"אני מאוד אוהבת איך שאת מעבירה את הדברים - מסודר, בהיר, הכל מובנה ושיטתי. לקחתי איתי מהסדנה את הטיפ המעולה על שירות VIP - זה פשוט גאוני, גם לגבי המדרגות של החבילות והשקיפות מתי המחיר משתנה ולמה - אני לגמרי מאמצת. נקודת הסינגולריות - הסטודיו שלי נמצא בול בשלב הזה, וממש ועשית לי סדר בראש"
טל תורג'מן, בונת אתרים
על סדנת שירות חודשי