סדנת שירות חודשי לאתרים

איך לעשות את זה נכון, רווחי ונטול כאבי ראש 

איך נראה שירות חודשי אידיאלי?

בסדנה נלמד איך להפוך את השירות החודשי שלנו לכזה.

שירות חודשי הוא הריטיינר של בוני אתרים, ואין סיבה שהוא יהיה מקור לכאב ראש ולטרדות. נלמד איך לארגן אותו בצורה חכמה, עם תשתית טכנית וניהולית, כך שלא נמצא את עצמנו כל הזמן מכבים שריפות.

 

לסדנה אני מביאה את הניסיון שלי בניהול מערך של מאות אתרים בשירות חודשי, אותם ניהלתי ב"ווינסייט". כולל תחזוקה של כעשרה שרתים. ורגע, אני לא מתכוונת להבהיל עכשיו את העסקים הקטנים, שיש להם מספר קטן של אתרים בשירות חודשי! הסדנה הזאת לגמרי מיועדת גם לכם – אני זוכרת היטב גם את הימים שהייתי פרילנסרית עם 20 אתרים בשירות חודשי. 

 

בהכנת הסדנה השתתף אבי דהאן – מנהל האחסון, המערך הטכני ותמיכה שהיה לצידי בווינסייט, שבנה את כל החלק הטכני של המערך הזה (אני טיפלתי בחלק העסקי). בסדנה נספר על כל הנהלים והשיטות שהשתמשנו בהם. אבי גם יהיה בסדנה כדי לענות על שאלות.

סדנה דיגיטלית

210 ₪

מתלבטים בין הסדנה למועדון? אין בעיה. בואו לסדנה, ואם אחריה תרצו להצטרף למועדון – ההפרש יקוזז. (רגע, מה זה המועדון?)

על מה נדבר בסדנה?

חבילות ומחירים

  • איך להרכיב חבילות נכונות של שירות חודשי?
  • איזה חבילות בשום אופן לא להציע?
  • איזו חבילה כדאי מאד שתהיה לכם בסל, גם אם אף אחד לא ירכוש אותה?
  • איך כדאי לתמחר את השירות החודשי? (וכן, נדבר על מספרים)
  • מה עוד משפיע על המחיר (מעבר לנפח ותעבורה)?
  • איך לתמחר הגדלת נפח / תעבורה באתר?

ניהול האחסון

  • מה חשוב לוודא כשקונים שרת / חבילת אחסון כדי לייצר ביטחון לטווח הארוך?
  • איך לנהל את משאבי השרת, ואת המשאבים של כל אתר?
  • איך לצמצם (כמעט) לאפס נפילות של אתרים?
  • איך לדעת שאתר נפל עוד לפני הלקוח?
  • איך לצמצם (כמעט) לאפס תקלות באתרים?
  • איך לוודא באופן שוטף את התקינות של האתרים?
  • איך לנהל את הנתונים של כל הלקוחות?

גביה

  • איך לנהל את מערך הגביה ולא להגיע למצב בו שכחנו לגבות תשלום?
  • חודשי? שנתי? מראש? כל חודש? 
  • בפעם הראשונה – האם לגבות מראש לשנה יחד עם הקמת האתר?
  • איך לגבות על הגדלת נפח / תעבורה שקורית באמצע מחזור אחסון?

ניהול האנרגיה שלי

  • מה עושים אם אני לא אוהבת לטפל באתרים שסיימתי כבר לבנות, אלא רק לבנות אתרים חדשים?
  • מה עושים אם אני לא אוהבת את כל החלק הזה של שרתים?
  • מה עושים כשהשירות החודשי מתחיל לתפוס לי יותר מידי זמן, ופוגע ביכולת שלי לבנות אתרים ללקוחות חדשים?
  • כשאני מוצאת את עצמי עסוקה חצי יום בלתת תמיכה ללקוחות ישנים במקום לבנות ללקוחות חדשים?
  • איך מתמודדים עם הטלפונים וההודעות של הלקוחות בכל שעות היממה?
  • איך מתמודדים עם התחושה הקשה שמלווה אותי כשאני בוחרת להיות נאמנה לגבולות שהצבתי, ולא לטפל בבעיה אחרי השעה 18:00 אלא רק מחר בבוקר, אבל קשה לי וכבד לי בלב ואני מרגישה אכזרית כלפי הלקוח? ואשמה? וגם חוששת שהוא יעזוב?

תמיכה טכנית

  • מהם שני סוגי התמיכה הטכנית?
  • באלו ערוצים לנהל את תקשורת התמיכה הטכנית עם הלקוחות?
  • איך לבנות לעצמי מאגר תשובות מוכנות בלי לבזבז על זה זמן?
  • מה לעשות עם לקוח שמבקש דברים שחורגים ממסגרת התמיכה שהגדרנו?

תיקונים, אחריות, תחזוקה ועדכונים

  • מהם תיקונים שכלולים באחריות?
  • מה להכניס להסכם עם הלקוח כדי לא למצוא את עצמנו משועבדים לכל עדכון שיוצא?
  • איך לנהל את העדכונים?

שיחת שבע ברכות

  • מהי שיחת שבע ברכות, מתי עושים אותה ואיך היא עוזרת לנו?

שיחת חצי / שנתית

  • מה זה שיחת חצי / שנתית ולמה אני ממליצה עליה מאד?
  • איך השקעת הזמן הזאת הופכת לרווחית?
  • איך להתכונן לשיחה הזאת ואיך לנהל אותה?
  • מתי לא לקיים שיחות כאלו בכלל?

תוספות

  • למה אני קוראת להם הדובדבן של השירות החודשי?
  • איך להפוך את התוספות לדבר הכי רווחי בעסק שלנו?

צמיחה עסקית

  • מהי נקודת הסינגולריות של השירות חודשי? איך אני יודעת שהגעתי אליה?
  • מה עושים כשמגיעים אליה?
  • או במילים פשוטות יותר – מה כדאי לשנות בניהול מערך השירות החודשי כשהעסק גדל?

פרידה מלקוחות

  • האם לחייב לקוחות להישאר בשירות החודשי שלנו? ולו תקופה קצרה?
  • מה לעשות כשלקוח רוצה ללכת?
  • מתי ניפרד מלקוח מיוזמתנו, ואיך נעשה את זה?

מקרים מיוחדים

  • האם כדאי לקבל לשירות החודשי שלי לקוחות שלא אני בניתי להם את האתר?
  • אם כן – מה חשוב לדעת כשעושים את זה?
  • אם אתם לא מציעים אחסון ושירות חודשי – מה חשוב מאד שתדעו כדי להגן על עצמכם?
  • האם להציע שירות חודשי כשהאתר מאוחסן אצל הלקוח, לא בשרת שלי?